marți, 1 martie 2016

Despre mine/About me

Bună! Sunt Larisa. Probabil că știți asta deja. Eu sunt pasionată de tot ce ține de cuvântul "fată " sau "femeie". Deci sunt pasionată de: îngrijirea corporală,machiaje,unghii,alimentație sănătoasă,stil de viață sănătos,etc. . M-am hotărât să-mi fac acest cont de blog pentru a împărtăși cu voi aproape fiecare moment din viața mea dar și pentru a vă da sfaturi. Vreau să vă mai spun că îmi plac la nebunieee culorile :argintiu și albastru. Probabil că o să vedeți asta în ceea ce vă voi prezenta în timpul următor și de asemenea îmi plac la nebunie pozele. Adică îmi place să fac poze.O să vedeți foooaaarte multe poze cu mine aici,pe blog. Am de asemenea și o pagina de Facebook creată special pentru acest blog. Să-mi trimiteți sugestii și să mă urmăriți și acolo!   https://www.facebook.com/Larisaaxo-1758666287686326/?ref=aymt_homepage_panel
Bun,eu cam atât am avut de spus,ne vedem în continuare! See you next time! Byeee!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu