vineri, 18 martie 2016

Review Mascara Infinitize (Avon)



Îmi plac produsele Avon. Poate că știți asta deja. Nu de foarte mult timp,am cumpărat acest rimel de la Avon,și anume Avon Infinitize mascara,nuanța black. A costat cam 20 de lei și are 10 ml. Vreau să vă spun de fapt că este cel mai bun rimel pe care l-am încercat vreodată. Forma periuței este foarte interesantă după cum puteți vedea. Alungește genele,le îmbracă corect și le separă cum trebuie. Genele mele sunt destul de lungi deci nu am avut probleme cu periuța,nu pot să vă spun dacă se creează vreun disconfort atunci când îl folosesc. Îl adorrrr...Cred că l-ș mânca. Eu nu sunt prea complexă când vine vorba despre un review,știți și asta.
                           
                                     Luați de aicia și poză cu ochișorii. 

                Cumpărați-l! (pag. 68,c7)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu