duminică, 24 aprilie 2016

Zi ploioasă de primăvară OUTFIT | Galați,Brăila


Zilele trecute am mers într-o mică plimbărică în orașul meu natal,Galați,dar și pe la Brăila. N-am fost în locuri noi dar eram hotărâtă sa fac niște poze pentru voi. Desigur,ghinionistă din fire,vremea n-a ținut cu mine,(respectiv noi) și ne-a plouat de ne-a venit acru. Dar,cu toate acestea am continuat să ne distrăm. Am fost la o grădină zoo (poza 2),pe la Grădina Botanica(poza 1),fac o mică paranteză și vă spun că la Grădina Botanica (Complexul Muzeal de Științele Naturii Galați) am mers la secțiune "Planetariu" ,OAMENILOR a fost atât de fain și de atractiv...Am văzut cum s-a format universul gen 3D. SUPERB!
Revenind,am fost pe la Mc Donald's,normal unde am mâncat de am spart și anume 6 nuggets d'alea,un milkshake mic cu cioco,o porție de cartofi mare și o cola mare. În fine, și niște deserturi. După aceea am fost și la o mănăstire...blablabla,sunt sigură că deja v-am și plictisit.
Ideea acestor poze era să vă arat cam cum mă îmbrac eu într-o zi ploioasă de primăvară și poate să vă și inspir. 
Geanta- H&M
Geaca-Romwe

                                           Bye!
                                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu