sâmbătă, 7 mai 2016

Cumpărături Avon C8 | 2016

Eu sunt o cumpărătoare fidelă a acestei mărci de produse cosmetice,produse de make-up și altele. M-am decis să fac o serie și să vă prezint ce-mi cumpăr eu din fiecare campanie. Înainte de a vă prezenta produsele,eu am să le și folosesc și am să vă spun și cum sunt. Let's go!

 
 1. Gel de curățare din gama CARE. Atunci când l-am văzut în catalog,mi-a atras atenția și m-am hotărât să-l cumpăr. Acum sunt foarte bucuroasă că am făcut această alegere. Este un produs EXCELENT! Îmi curăță fața foarte ,foarte bine (atât de bine încât scârție de curățenie),tonifică și hidratează. Am mai observat că mă și ajută cu punctele negre,ceea ce m-a fascinat. În plus vine într-o cantitate mare,de 200 ml la un preț până în 10 lei,ceea ce este ȘI MAI IMPRESIONANT este faptul că este un produs foarte,foarte bun! Îl adoooor!




2. Gel pentru curăţarea intimă. L-am ales pe acesta verde pentru că mereu îmi place să mă simt fresh. Este un produs bun,nu am ce să-i reproșez.Chiar mă simt fresh după ce îl folosesc. A costat până în 10 lei și acesta.

3. Mostră cu atomizor al parfumul Avon Cherish. Era în catalog această mostră de parfum și m-a atras,urmând ca apoi s-o cumpăr cu doar 2,5 lei. Este un parfum floral-oriental puternic,îl găsesc ca pe un parfum de seară. Îmi place cum miroase,persistă,așa că da,l-aș cumpăra în mărime full size.

4. Cremă pentru picioare anti-bătături. Normal că,încă nu am probleme cu bătăturile,dar,în catalog scria că este o cremă hidratantă și chiar așa este. Eu o folosesc pe toată laba piciorului și îmi place foarte mult că-mi lasă picioarele foarte fine și FOARTE hidratate.
   
                       Nu uitați să mă vizitați și pe Instagram - @larisadelevingne



                                                                                                                                        Love,
                                                                                                                                                Larisa!
                                                                           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu