miercuri, 25 mai 2016

Cumpărături Avon C9 | 2016

Desigur că am cumpărat și de această dată ceva de la Avon. De data aceasta vreau să vă prezint lucrurile cumpărate din campania 9,nu au fost prea multe dar am zis să vă scriu de fiecare detă ce-mi cumpăr. Să vedeeeem!
 1.
Deodorant On Duty Light bloom. Deci vreau să vă spun că miroase așaaa frumos acest deodorant! Dacă vă place mirosul floral,ăsta va fi perfect! Deci la miros m-a convins,plus de asta și rezistă mirosul. Nu știu însă ce să spun despre rezistență pentru că eu transpir foarte greu,mulțumesc lui Dumnezeu,și nu caut neapărat un deodorant care să mă ajute împotriva transpirației cât îmi place să folosesc deodorantul respectiv pe post de antiperspirant. Deci da,e fain.

2.

Lac de unghii pentru prevenirea crăpării și exfolierii unghiilor. Am observat ca îmi cresc unghiile mult mai repede folosind acest lac de unghii dar nu pot spune multe laude atunci când vine vorba de prevenirea crăpării și exfolierii unghiilor. Nimic nu e prea promințător acum. Dacă vreți păreri mai detaliate despre un produs,scrieți-mi în comentarii. 


                                         Cam atât,byeeee!




                                       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu